AutoasistvseOvinu.czAutoelektrikaTravelAsistE-motorsportVACHTA.CZ

Winter Challenge pojede v Mostě.

(25.1. 2018)
 Winter Challenge slibuje na mostecké dráze sníh

Winter Challenge slibuje na dráze sníh, další termín patří značce BMW
V sobotu 27. ledna pokračují na velkém okruhu mosteckého autodromu oblíbené zimní jízdy pro veřejnost The Most Winter Challenge. Jezdí se od 10:00 do 16:00 s polední hodinovou pauzou od 13:00 hodin. Jezdí se za každého počasí. „Máme čerstvě po sněhové nadílce. Bylo by fajn, kdyby ještě týden vydržela. Možnost sklouznout se v autě na zasněžené dráze bokem láká hodně amatérských jezdců.
Je to prostě adrenalin. Pravé zimní podmínky umocňují zážitek, zájem o jízdy vždy strmě stoupá,“ pochvaluje si současné počasí eventová manažerka společnosti AUTODROM MOST Michaela Rosenkranzová.
Další termín, sobotu 3. února, pořadatelé The Most Winter Challenge zasvětili vozům proslulé německé značky BMW. Těšit se tak mohou jejich majitelé, fanoušci i obdivovatelé. „Akce je však přístupná každému, areál je otevřený pro vozidla všech značek. Bonusem těchto zimních jízd bude i oblíbený závod LOUDA CUP,“ upřesnila Rosenkranzová.
Do jednokolového, odlehčeně pojatého závodu jezdci tradičně startují ve 13:00 hodin formou Le Mans, tedy k autu musejí doběhnout, nasednout, připoutat se a vyrazit. Atraktivitu pak umocňuje na přední kapotě každého z vozů soutěžících umístěný košík s tenisový míčkem. Jeho ztráta znamená diskvalifikaci. První tři nejrychlejší jezdce organizátoři odmění. Více informací o zimních jízdách i závodu LOUDA CUP zájemci najdou zde.
 
 
Další The Winter Challenge se uskuteční v sobotu 24. února. Velký závodní okruh si lze kdykoli pronajmout také pro individuální testování a tréninky nebo testování a tréninky závodních týmů. Objednávky přijímá obchodní manažer pro sport Jakub Krafek na tel. č. 702 143 267 či e-mailové adrese krafek@autodrom-most.cz.
 
Akciová společnost AUTODROM MOST provozuje stejnojmenný závodní okruh. Budoval se v letech 1978 až 1983 v místě bývalého povrchového hnědouhelného dolu Vrbenský. Nápad na stavbu autodromu sice vznikl v souvislosti s automobilovými a motocyklovými závody, hned od počátku se ovšem počítalo s jeho využitím i pro jiné účely. Autodrom tak brzy ožil také testováním závodních i nově vyvíjených vozů, výcvikem řidičů speciálních vozidel sanitních, hasičských nebo policejních, závodnickými školami či kurzy bezpečné jízdy.
Tuto úlohu převzal později polygon, vybudovaný v areálu závodního okruhu v roce 2005. Stále je největším a nejkomplexnějším zařízením svého druhu v České republice. Svou dispozicí, instalovanými technologiemi a dalšími navazujícími aktivitami nabízí na ploše 13 hektarů jedinečné podmínky pro výuku a výcvik řidičů ve všech oblastech problematiky řízení vozidel veškerých tonáží.
 
 
FaceBook FaceBookGoogle GoogleJagg JaggLinkuj Linkuj
Provozovatel portálu: Jiří Vachta jiri@vachta.cz; mob: +420 739 229 447